-10% z kodem smile10 (więcej informacji)×
Jak korzystać ze strony?


Tutaj m.in. uzyskasz podstawowe informacje potrzebne do wyszukania wybranego produktu oraz dowiesz się jak wygląda etap składania oraz realizacji zamówienia. Mamy nadzieję, że po zapoznaniu się z tym opisem, poruszanie się po naszej witrynie będzie jeszcze prostsze.

Spis treści:
• 1. Dokładny opis najważniejszych elementów znajdujących się na stronie.
• 2. Jak znaleźć interesujący nas produkt?
• 3. Jak wygląda proces składania oraz realizacji zamówienia?
• 4. W jaki sposób zarejestrować własne konto w sklepie i tym samym uzyskać dodatkowe przywileje?
• 5. Jakie warunki musi spełniać klient, aby mógł zakupić dany produkt?
• 6. Lista życzeń i porównywanie produktów.
• 7. Wykorzystywanie kodów rabatowych na zakupy.

-------------------------------

1. Dokładny opis najważniejszych elementów znajdujących się na stronie:
• A - menu główne 1
• B - menu główne 2
• C - wyszukiwarka produktów
• D - pasek nawigacyjny
• E - pasek informacyjny
• F - koszyk
• G - live chat

screen_1

2. Jak znaleźć interesujący nas produkt?
Aby znaleźć interesujący nas produkt, wystarczy poprawnie wpisać model lub nazwę producenta w wyszukiwarce znajdującej się w prawym górnym rogu strony (opcja wyszukiwania działa na każdej podstronie):

screen_2

Innym sposobem na znalezienie interesującego nas produktu jest wybór jednej z kategorii głównego menu.
Podkategorie posegregowane są alfabetycznie wg producentów.

3. Jak wygląda proces składania oraz realizacji zamówienia?
Gdy jesteśmy gotowi dokonać zakupu i znajdujemy się na stronie produktu, wpisujemy interesującą nas ilość w przeznaczonym do tego polu oraz w przypadku chęci domówienia ewentualnych akcesoriów zaznaczamy je "ptaszkiem" (akcesoria dostępne są pod krótkim opisem produktu lub na dole strony po ówczesnym dodaniu go do koszyka). Następnie jeśli produkt ma do wyboru kolorystykę lub inne opcje (np. w przypadku wózków rodzaj kół, czy kolor stelaża) klikamy na miniaturkę w kształcie kwadratu, która po najechaniu kursorem obrazuje wybraną opcję w powiększeniu lub wybieramy opcję z rozwijanego menu znajdującego się nad przyciskiem "Dodaj do koszyka" i klikamy przycisk „Dodaj do koszyka”. Po dodaniu produktu/ów do koszyka zostaniemy przeniesieni do zasadniczej części zamówienia, gdzie m.in. mamy możliwość wprowadzenia kodu rabatowego, jeśli takowy posiadamy oraz zaznaczenia akcesoriów dodatkowych, jeśli nie zrobiliśmy tego wcześniej.
Po kliknięciu przycisku "przejdź do kasy" pojawia się jednostronnicowy formularz, którego wypełnienie jest niezbędne do realizacji zamówienia. Składa się on z trzech krótkich punktów (dane i adres, metoda dostawy, forma płatności) oraz podglądu zamówienia. Po jego wypełnieniu, w ostatnim punkcie Klient ma możliwość wpisania w specjalnie do tego przeznaczonym polu, uwag dot. składanego zamówienia, które dotrą do obsługi sklepu.

Pełen proces składania zamówienia trwa bardzo krótko i nie jest on skomplikowany, jednak w przypadku osób, które nigdy nie miały styczności z zakupami poprzez internet, uruchomiliśmy możliwość złożenia zamówienia poprzez e-mail (na adres: ) lub formularz kontaktowy. Proces złożenia takiego zamówienia polega na podaniu w treści wiadomości: nazwy zamawianego produktu, jego ewentualnego koloru i akcesoriów dodatkowych, adresu i sposobu wysyłki oraz formy płatności.
Ewentualnie poza możliwością złożenia zamówienia pocztą elektroniczną, również bardzo szybko można zrobić to telefonicznie pod nr telefonu (61) 8 407 910 lub +48 881 469 555 - wówczas podobnie jak na przykładzie zamówienia e-mailowego, będą potrzebne dokładnie te same informacje.

4. W jaki sposób zarejestrować się w sklepie i tym samym uzyskać dodatkowe przywileje?
Rejestracja w naszym sklepie przebiega bardzo szybko. Wystarczy tylko kliknąć na opcję „Moje konto” znajdującą się w górnym pasku nawigacyjnym, na każdej podstronie sklepu:

screen_3

Następnym krokiem jest kliknięcie na przycisk „Utwórz konto”. Po wyświetleniu nowej strony wypełniamy obowiązkowe pola (imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło). Na tym etapie również możemy wyrazić chęć otrzymywania na podany adres mailowy newslettera z nowościami oraz promocjami pojawiającymi się w naszym sklepie. Po zatwierdzeniu zawartych informacji przyciskiem „Wyślij” automatycznie wysyłana jest wiadomość z danymi zawartymi podczas rejestracji na podany wcześniej adres. Po wykonaniu tych czynności przenosimy się do gotowej strony klienta gdzie możemy m.in. edytować oraz dodawać różne adresy dostawy, przeglądać historię zamawianych produktów czy uzupełniać „Listę życzeń” dodając do niej produkty, które zwróciły naszą uwagę, bądź jesteśmy zainteresowani ich kupnem w przyszłości.

Utworzenie konta daje więcej możliwości i ułatwień oraz umożliwia uzyskanie dodatkowych upustów na kolejne zakupy!

5. Jakie warunki musi spełniać klient, aby zakupić dany produkt?
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie jest konieczna rejestracja opisana w powyższym punkcie, lecz dane zawarte w formularzu zamówienia muszą całkowicie pokrywać się z prawdą. Jako niezarejestrowany Klient masz możliwość dokonania samego zakupu, natomiast posiadając własne konto otrzymujesz większe przywileje (uzyskanie upustów na kolejne zakupy, monitorowanie na bieżąco statusu złożonych zamówień, przeglądanie historii zakupów, wysyłanie znajomym wiadomości o produkcie, czy prowadzenie książki adresów - przydatne gdy dokonujesz zamówień dla kogoś z rodziny lub znajomych).

6. Lista życzeń i porównywanie produktów.
Zaraz obok przycisku "Dodaj do koszyka" umiejscowiona jest ikonka "Dodaj do listy życzeń" oraz "Dodaj do porównania". Pierwsza funkcja służy do dodania produktu/ów do własnej listy, która może zostać w późniejszym czasie uzupełniana oraz, z której możemy łatwo przenieść się do interesującego nas produktu (opcja ta dostępna jest tylko dla użytkownika posiadającego własne konto). Funkcja porównywania produktów jest dostępna dla każdego użytkownika i służy - jak sama nazwa wskazuje - do porównywania wybranych przez nas produktów. Aby przejść do okna porównywania wystarczy po dodaniu produktów do listy kliknąć na przycisk "Porównaj" w górnym pasku nawigacyjnym strony.

7. Wykorzystywanie kodów rabatowych na zakupy.
Zakładając w sklepie własne konto, jednocześnie uzyskujesz indywidualny kupon rabatowy na kolejne zakupy. Rabat w wysokości 3% odejmowany jest od sumy całego koszyka kolejnego ewentualnego zakupu w naszym sklepie. Kod kuponu wysyłamy do każdego zarejestrowanego Klienta wraz z przesyłką, po dokonaniu przez niego dowolnego zamówienia... aby w przyszłości zakupy w naszym sklepie stały się jeszcze przyjemniejsze!
popup-10
Kod kuponu rabatowego: